torsdag 12. november 2015

Herlige kløvere; Lemikjole!

Jeg får så utrolig mye fint fra Olivias.no, som jeg kan trylle om til yndlingsplagg <3 comment-3--="" nbsp="">
Dette er olivias egne kløver i rødt, designet av RävenochUgglan, de finnes i fire farger nå, og jeg kjenner jeg må ha ett par av de jeg ikke har sydd av!
De røde finnes her
Mønstreret på denne kjolen er en krysning av Klänning fra ür.se´ program SySySy, og er designet av Jenny Hellström, og Ruskadress fra pikkupiltti.fi, som igjen er en kopi av Ommellinens nydelige kjoler! 




4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Helt herlig!

Lemi sa...

Takk for det :)

Anonym sa...

Du syr så masse fint! Og så kjekt at du opplyser om hvilke mønster du har brukt og hvor en finner de!! Jeg har bestilt mønsteret til Ruskadress. Jeg er så vant med at en får mønstrene på PDF, men denne ble visst sendt i posten. Fikk du og den i posten, eller har jeg valgt noe feil. Kjedelig å vente:p
Mvh. Rigmor

Lemi sa...

Tusen takk!
Ja det kom i posten 😊 Liker best pdf je gog! Da får man tilgang med d samme og kan begynne å sy med én gang!